неділю, 27 травня 2012 р.

Мартін Гекманнс "Коли у світ з'являється людина"

Людина лише тоді по-справжньому дорожить життям, коли в неї є щось несумірно дорожче за власне життя. (Ліна Костенко)

На днях ходила на виставу "Коли у світ з'являється людина" відомого німецького драматурга Мартіна Гекманнса.  Трагедія втраченого часу на 1 дію. Щось було у самому описі і назві, що манило піти. Настрій був відповідний. І перешкоди піти я ігнорувала. Навіть перспектива запізнитися  - хоча встигла. Навіть запізнення коліжанки - та переконала йти мені самій, а вона приєднається пізніше.
Я зайшла в зал, сіла зі своїми думками. Почалася вистава - і я пропала. Вистава модернова. Це перший мій досвід перегляду такого роду вистав. Сподобалось - не те слово. Гра акторів - талановита, як на моє аматорське око. Виходила з залу я схвильована і з почервонівшими очима та носиком.
Цитати, які запам'яталися:
Коли ти говориш "Я" - ти подвоюєшся;
Уникати прийняття рішення - це також рішення;
Втеча - це також рух кудись;

Ось невеликий проморолик вистави. Він не відображає всю суть її, але оглядово можна побачити стиль.



А потім зі мною відбувся випадок. Я ледь не загинула. І зрозуміла це не зразу, бо навіть не встигла налякатися. Подробиць не хочу згадувати. Але у той день, а особливо ввечері  я в повній мірі відчула кожною клітиночкою свого тіла, що ось вона -  точка біфуркації. Щось вже змінилося. Я дякую за все, що маю. ..

Немає коментарів:

Дописати коментар